Tijd.

De uren, minuten en seconden gaan langzaam voorbij,
het lijkt of de tijd even stil staat.
Als je naar iets of iemand verlangt,
werkt de klok niet echt mee.

Het gekke is als je het naar je zin hebt,
lijkt de tijd voorbij de vliegen.
Soms heb je geen eens notie van tijd,
en voor je het weet is tijd om weg te gaan.

Bijzonder is het eigenlijk het fenomeen tijd,
op tijd zijn, bij de tijd zijn of in mum van tijd.
Samen tijd doorbrengen,
dat is de wens van beide.

Jaren hebben we elkaar niet gezien,
toch weten van elkaars bestaan.
Bewust of onbewust,
terwijl bij elkaar zo vertrouwd en bekend is.

Elkaar in de armen sluiten,
wetende dat je weer afscheid gaat nemen.
Voor hoe lang dat is onduidelijk,
maar dat er weer een weerzien komt dat weten we zeker.

Mooi dat het leven je dat gunt wat bij jou past,
maar je af en toe ook verrast.
Zo zie je maar weer dat niet alles te plannen is,
je kunt het maar beter nemen zoals het is.

Laat je verrassen in dit leven,
probeer te nemen en te geven.
Liefde blijkt toch altijd te overwinnen,
dus volg je hart en niet je hoofd.

Dus geniet van de tijd die je samen hebt,
die je lief hebt en waar je graag bij bent.
Voor je weet is de tijd over,
tijd om weer te gaan.

Over jeanettekoenen

Woon in het midden van Nederland, ben een dochter, zus, moeder, vriendin, collega, therapeut, pedagoog, spreker, schrijver, fotograaf, sparingpartner, eigenaar Jeanette Koenen en Move On, Single working mom, Giving Back Retreats, vrijwilligster, levensgenieter en reis graag door Azie. Geniet van kleine dingen, leef naar wat goed voelt voor mij. Volg mijn hart, waarden en normen. Ben sociaal, heb veerkracht ,kennis ben creatief, vergevingsgezind en menslievend. Sinds de vluchtelingen crisis in januari 2016 ben ik veel in Griekenland, de mensen die daar wonen en daar zijn gestranden hebben mijn hart gestolen. Ga mijn dromen achterna en hoop mensen te inspirenen die dat ook willen in hun leven. Leef in het nu en doe dingen die bij mij passen op dit moment. Schrijf graag aan de keukentafel dat is een waardevolle plek voor mij. Over de gebeurtenissen die aan de keukentafel besproken worden en die mij bezig houden in mijn leven. Hoop anderen te inspireren, te motiveren en te laten genieten van mijn verhalen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie