Nieuw begin

Dan zit je daar,
Tweede kerstdag.
Wachtend,
eenzaam alleen.

Zoals zo velen,
hopende.
Dat het dit jaar anders is.
Anders dan de afgelopen jaren.

Dat er iemand is die de hand uitsteekt.
Je mee neemt.
Mee naar dat gevoel van samen zijn.
Sinds jaren niet alleen.

Want met kerst zit toch niemand alleen.
Dat is een dag van delen.
Dag van geboorte.
De dag van een nieuw begin.

Nieuw begin,
Waar velen voor willen gaan.
Op zoek naar geluk.
Naar rust, liefde en veiligheid.

Zonder angst van verlies.
Kunnen slapen zonder op je hoede te zijn.
Wachtend voor dat klein beetje geluk.
Om de rest van je leven mee samen te zijn.

In vrijheid om te genieten.
Van de jaren die nog komen.
Hopende dat het volgend jaar anders zou zijn.
Een echt nieuw begin.

Over jeanettekoenen

Woon in het midden van Nederland, ben een dochter, zus, moeder, vriendin, collega, therapeut, pedagoog, spreker, schrijver, fotograaf, sparingpartner, eigenaar Jeanette Koenen en Move On, Single working mom, Giving Back Retreats, vrijwilligster, levensgenieter en reis graag door Azie. Geniet van kleine dingen, leef naar wat goed voelt voor mij. Volg mijn hart, waarden en normen. Ben sociaal, heb veerkracht ,kennis ben creatief, vergevingsgezind en menslievend. Sinds de vluchtelingen crisis in januari 2016 ben ik veel in Griekenland, de mensen die daar wonen en daar zijn gestranden hebben mijn hart gestolen. Ga mijn dromen achterna en hoop mensen te inspirenen die dat ook willen in hun leven. Leef in het nu en doe dingen die bij mij passen op dit moment. Schrijf graag aan de keukentafel dat is een waardevolle plek voor mij. Over de gebeurtenissen die aan de keukentafel besproken worden en die mij bezig houden in mijn leven. Hoop anderen te inspireren, te motiveren en te laten genieten van mijn verhalen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie